En liten guldgruva fotomässigt.

Vet inte om det syns på korten hur läckert detta ställe är, men jag tror det kan vara ett otroligt häftigt ställe för porträttbilder etc bara solen skiner genom lövverket! (eller vackra höstbilder)

Åker GÄRNA dit och fotar igen... (hint - hint!)


Vägen in från ena hållet.


Ruiner från ett gammalt tegelbruk har jag för mig att detta var... eller nått liknande. Tänkte direkt att det vore kul att prova porträttbilder här inne! (om man kan hålla sig ifrån vattenkanalerna... fniss)


Och sånna här ställen var det *gott* om! Hur fint som helst. Vissa svåråtkomliga och andra mer lättfotade. :-) Kollade aldrig temperaturen på vattnet, men mitt i sommaren kanske nån "vågad" skulle kunna placera sig ute på stenarna. ;-D

Skall absolut dit en vända till under hösten, men lite sol är ett måste, annars blir det för mörkt.

Kommentarer
Postat av: ninaerica

Oj, vilket vackert ställe! Hade det varit i Göteborg hade jag anmält mig som frivillig modell! Vilka häftiga bilder man skulle kunna ta där!

2009-09-08 @ 21:30:09
Postat av: AnnaKK

Ser verkligen supermysigt ut! :-) Finns lite liknande miljöer här omkring också faktiskt, men nu är det länge sen jag var dit...



Lyckliga du som har tillgång till lite villiga modeller! Om jag ska fota några proträtt så får jag nog skaffa mej en skyltdocka... Den blir toppen att bära med sej under armen ut i skogen...! Ibland lyckas jag ju i och för sej lirka lite grann med dottern - får väl bli ännu lite bättre på den saken, kanske! :-)



Nu har jag förresten kommit på EN TILL fördyrande omständighet. Min fotoryggsäck går ju nätt och jämt att dra igen med 450D:n i!? Där rök nog en tusing till! X-/

Postat av: carina

VILKA helt underbara foto..önskade att man hade varit i närheten så att man kunde få se IRL

2009-09-18 @ 00:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback