Fatta vad hurtig man är!

Jösses, pappa lurade (ok, jag följde nog med rätt frivilligt trots allt) med mig på en vandring längs Djura-ån där det finns massa ruiner mm efter kvarnar, sågverk och ett som annat. Framför allt VATTEN. :-)

Såååå otroligt läckert när solen sken in mellan träden. Lite knepigt att fota, men jag tog med mig mina erfarenheter från gårdagen så gick det faktiskt bättre den här gången. Skoj. Blev många stopp för att fota, men det var ju så himla vackert där.

Man följer i princip en stig som följer ån och det var inga problem att ta sig fram med lågskor (nått gympa-doj-aktikt iallafall). Nån som vill hänga på dit och fota om löven får färg?? Kan bli mysiga höstbilder - förutsatt att det finns lite sol. Nu precis efter lunch (tror vi åkte dit ca 12.30) så var det perfekt med solen!

Nu till en kopp te och vidare till mera jobb.

Kommentarer
Postat av: Hönan/Anna-Lena

Bara huvet är fritt från snor, och örat slutat värka så kommer jag;-)

Postat av: Sara - SaGam

Skickar en liten kram och tackar för kanelbullen:-))

2009-09-07 @ 22:17:59
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback