Inga latmaskar

Kan iallafall konstatera att det inte var några latmaskar till byggjobbare. ;-)

Två man rev ur det mesta ur badrummet på ett par timmar. Nu är det nakna gipsskivor på väggarna och inte ett enda stackars rör kvar där inne. Hoppsan! Om det är en "trend" eller inte återstår att se. Vore ju rätt underbart om allt gick lika fort menar jag. ;-DD

Föresten - nämnde jag att jag har en halvfärdig altan på framsidan oxå? Den påbörjades i torsdags kväll och när vi kom hem från mässan på söndag natt så stod där en altan! ;-D Nästan...  Hela trädäcket är klart men det fattas staket och "kjolar" runt altanen för att hålla bort kattorna. Fattas en trapp oxå när jag tänker efter... ;-D  Vill ha en sån där med lite djupare steg så det passar att sitta på dom och mysa ifall man vill. I och  med vårt lilla bygge så rök typ 3 rabatter. Troligen till svärisarnas förtret, men vi har iallafall flyttat och "räddat" dom flesta av växterna. Återstår att se vart dom skall planteras istället bara för nu står typ 4 av dom i potatislandet. Resten har hittat hem i andra rabatter.

Är det inte så.... ketchup-effekt när det gäller det mesta. Först händer assint och sen händer allt. ;-) Går säker att leva med det oxå.

Kommentarer
Postat av: Scraphorse - Åsa

Jag är inte ett DUGG avundsjuk...!!! :0/ hmpf


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback