Kors i taket!

Igår kväll när jag letade katter så kom jag in i sovrummet och tände lampan... och vad hittar jag där?

Jo, TVÅ katter (jag vet att det heter kattOr, men det är så himla fult) i våran säng med ca 60 cm emellan! Trodde minst att nån av dom var död eller nått... ;-DDD Skyndade mig och släcka och gick därifrån. Efter ett tag var dock allt som vanligt och dom kom jagandes ner.

Nu på morgonkvisten så kom Zeke och smakade på Torstens blötfoder och Torsten backade bara undan lite utan att fräsa och när Zeke gick så började han äta igen. Hmm, nått har hänt som jag har missat tror jag. ;-D  Fast en stund senare så frästes det igen och Torsten stack när Zeke kom. Ja, ja... man får vara glad att det är sånna här framsteg iallafall. Hade nämligen en allvarlig fundering på att sparka ut den svarta när han var så elak mot Torsten. *gillas INTE*

Dagens bloggpaus är över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback