Pysseltarmen har nog hårdknut

suck....

Jag vill pyssla, jag tror jag har inspiration, men jag kommer mig ändå inte för att gå dit och sätta mig. Tror jag har kommit på varför. Jag blir så frustrerad när jag satt mig eftersom det är så "rörigt" (dåligt med plats... ehrr) och då kommer jag liksom av mig.

Därför sätter jag mig inte alls numera... synd.

Idag borde annars vara en utmärkt dag för pyssel...

Jag tycker mycket bra om den här gården vi bor på men jag AVSKYR (ok - starkt ord, men min känsla är i närheten där typ) verkligen huset!!! Det är sååååååå dåligt planerat. Ser jättestort ut, det är förvisso ganska stort om man ser till ytan osv, men rummen är helt värdelöst planerade. (om ens planerade alls...) BLÄ!

Man ska vara försiktig med vad man önskar sig men ibland önskar jag att man kunde bara jämna allt vid marken och bygga upp ett nytt mer välplanerat hus faktiskt. (i den önskan önskar jag att vi kan ta ut alla saker först tack)

Solen skiner - man borde gå ut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback