Borttappad lördag...

Klockan har nu passerat 16 och jag undrar just var den här dagen tog vägen... suck.

Eller, jo, jag vet.... egentligen.

Natten tillbringade jag nämligen mer vaken än sovande då lillasyster hade megahosta och nästan 40 graders feber i natt. Kunde inte somna riktigt utan låg på "åga" hela natten och var upp typ en gång i timmen och kollade av. Gubben jobbade och ramlade i säng runt 6.30 på morgonsidan ungefär. Skoj.

Var som en demon när jag gick upp vid halv niosnåret för att elda och få i mig lite frukost. Lillasyster vaknade och ville ligga nere i soffan för att ha sällskap. Sen låg hon och jag halvsatt i soffan och försökte slumra lite. Gick inte så bra det heller... hela tiden nått som störde, telefon ringde, lite spyor osv, så när jag stoppat i mig lite lunch gick jag raka vägen upp och la mig igen för då hade gubben vaknat. JÄSP! Skulle bara sova liiiiite, det blev 2 timmar.

Och här är vi nu... snart dags för middag, lördagsmys (jäsp!) och sen hoppas jag att det blir mer sömn i natt.

Snacka om att få en hel dag att gå utan att ha gjort ett skapandes skal....

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Jag har haft det likadant. Fast barnen har varit hos kompisar och P i garaget så jag har kunnat sova helt för mig själv. Men vart tog dagen vägen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback