Dagens prestation

är snart gjord.

PHU!

Kors i taket - har varit på benen nästan hela förmiddagen...

.. fast det går i vågor med tröttheten. Rätt som det är så skulle jag kunna ställa mig i ett hörn och sova men just den sekunden har jag inte tid att gå till hörnet och så lyckas jag manövrera mig framåt ett tag till...

Näsan är helt paj, det är baksidan med näsdroppar. Ändå försöker man vara "försiktig". Hatar nämligen att ha det där täppta efteråt när man egentligen inte alls är förkyld. Därför kör jag numera alltid med "barn" dvs. 0,25 eller vad den heter. Funkar faktiskt skitbra... tills snoret sprutar och man inser att det är dags för Otrivin Comp eller nått, då är det liksom kört... då har man vant näsan vid starkare varor. ;-)

Sen får man lida...  hatar att snyta sönder näsan. Utanpå går ju att smörja (tack gode gud för Helosansalva) men inuti är det lite knivigare.

Sista rycket nu, sen SKA jag leta upp en säng!


Kommentarer
Postat av: Cicci/Trollmor

Du har missat nåt! Det GÅR att smörja näsan invändigt! Jag har just upptäckt Nozoil (den där sprayen de gör reklam för på TV nu), den är fantastiskt skön. Rekommenderas varmt! Krya på dej!

2010-02-11 @ 19:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback