Fotat lite hit och dit...

Laddade in dom senaste bilderna från kameran... och hittade ganska mycket vinter... ;-)


Kolla dom här mumsiga "bakelserna" som står och bara väntar på att bli uppätna.
Ja, iallafall av hästarna... fniss...


Gräs i snö... blir som ett stilleben kanske? Gillar det enkla som man oftast springer förbi...


Samma här... med lite vilja finns det skönhet i växterna även så här års. :-)


Och så har jag visst lekt fågelskådare oxå... ;-) Svärisarna har lagt ut äpplen till koltrasten och han/hon låter sig villigt smaka. Rådjuren har oxå bjudit in sig själv och äter upp resterna under nätterna. ;-)

Och hästar har det blivit oxå. Gillade denna, även om den inte var helt skarp... får be dom ställa upp sig igen så jag får göra ett nytt försök. ;-)

 


Här är en av bilderna jag tog när jag stannade på vägen hem. Fick kanske inte fram det läckra som jag såg just då, men den blev rätt bra ändå. Det var ju ganska ljust... (och genom bilrutan - den hade frusit fast... fniss)


Sist men inte minst! Något som fick mig att le av värme när jag kom hem från min hästmatspackarpromenad! En liten istapp.... (!) Den hängde och glittrade så fint i solen så jag fick bara lov att knäppa ett kort på den. Härligt att se att solen faktiskt kan värma och smälta snön redan nu.


Kommentarer
Postat av: Chruss

åh

vilka ljuvliga foton Lisa!

Den med istappen där man ser virkets sprickor, mossan på takpannorna...

åsså pållarna förståss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback