Fräääääs

Inte som i katt utan som i atjoooo och proooosit!
SNÖRVEL.
Jösses vilken brakförkylning som har hoppat på mig.
Däckade ihop i går kväll och har spenderat mestadelen av tiden i sängen sedan dess. Somnade samtidigt som lillasyster ungefär. Snacka om utslagen.
Nu sitter jag i sängen omgiven av böcker, papper, dator mm inom armlängds avstånd för att få tiden att gå. Har pallrat upp med ett gäng kuddar bakom ryggen för att sitta någorlunda bekvämt. Måste liksom ha huvudet på skaft lite här för att slippa snora ner allt jag tittar på eller bli helt igenproppad med snor.
Mysigt värre, men den informationen bjuder jag på. ;-DDD
Känns väl inte direkt som jag har tid att vara sjuk, men sånt där bestämmer man sällan över själv. Det är bara att göra det bästa av saken. Det positiva får väl bli att jag kan ta tag i andra saker som jag inte skulle hunnit med om jag jobbat. Saker som är alldeles särdeles lämpliga att pyssla med när man ligger/sitter i sängen. Tex läsa böcker, plugga, förbereda saker på datorn osv.
Vacklade upp i morse för att skicka sonen till skolan och såg sedan en helt underbart fin soluppgång och var såååå sugen på att gå ut och fota lite. Bara att glömma... hade inte ork att röra mig inne knappt. ;-D Typiskt. Får hoppas det kommer fler sånna fina mornar. (och det gör det ju säkert)
Nu börjar tröttheten krypa på igen så det är dags att stänga ögonen en stund och vila.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Krya på dig! Anders ligger hemma lika däckad han... Så det var nog tur vi sköt på fikat igår. Vi tar igen den så fort alla är pigga och krya igen! :0)

Kram!

2010-02-08 @ 14:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback