Gissa vilken dag det är?

Svårt va?

FREEEEEEEEDAG!
Min favoritdag här i veckan - helt klart. ;-DD

Fast just nu är jag mest trött... jättetrött...
Trodde det här skulle börja ge sig men det verkar inte så. ;-D
Ändå kom jag i säng rätt hyfsad tid igår, trots att jag satt på skolbänken till ca 20.00 och sen hade nästan 1 timme körning hemöver. (det var så ruggans taskigt väglag... uscha)

Som sagt, jag känner mig aningens skeptisk till kursen, men å andra sidan så (hoppas jag) att det kan vara lättplockade högskolepoäng om inte annat... haha. Ska väl inte ropa HEJ än, för när det kommer till att skriva och redovisa på "djupare plan" osv så är jag väl inte den mest polerade kniven... fniss... det ligger helt enkelt inte för mig att filosofera och grunna på gamla fotografer och vad dom tänkte på när dom fotograferade och vad dom menar med bilden.

DAAAHHH... där är jag lost liksom... måste man MENA nått med allt? Måste JAG fatta vad DOM menar? Mina hjärnceller är nog lite mer i "nuet" än så faktiskt... så jag är sällan den som grubblar över gammalt eller oroar mig för nytt. På gott och ont alltså... ;-D Fast egentligen har jag bestämt mig för att det är mest "på gott" eftersom jag hyfsat sällan grubblar in mig i nått så jag mår dåligt.

Tyvärr har mina hjärnceller bestämt sig för att jag med detta "goda" även får dras med ett särdeles dåligt minne... fniss.. jag är usel på att komma ihåg namn, folk, saker som sagts om det inte varit särdeles intressant för mig just då osv. Kanske skulle man kunna säga att jag lyssnar jäkligt bra, men jag hör inte så mycket... ehhrr... pinsamt att erkänna kanske. Fast när det kommer till saker som intresserar mig - DÅ! Då är det en annan femma liksom... då är dörren vidöppen till kunskapsbanken som suger åt sig.  Knepigt det där. ;-DD

Ja ja... för att återvända till kursen som jag då var på för första gången igår så har jag bestämt mig för att det skall ge mig mer erfarenhet om inte annat. Repetititititon är ju aldrig fel för att befästa något och så får jag alldeles bestämt en anledning till att jag MÅSTE ut och fota. (just nu till synes rätt meningslösa saker, men som sagt, repetepetitiition var det... ;-D ) Om inte annat kanske jag kan lära granntjejen lite mer.

Och så har jag ju distanskursen kvar att tampas med. Har tyvärr inte gjort någon av inlämningarna ännu, men ska börja ta tag i det nu. Vi har 4 uppgifter där att göra. Först en fotouppgift, sen en svammeluppgift, sen en krysstenta och till sist något som jag inte minns nu.. tror det är en fotouppgift oxå. Har 1½ lektion kvar att titta på, sen ska jag ta itu med inlämningarna tänkte jag. Har hela våren på mig, men ska verkligen sparka mig själv till att göra klart dom innan terminen är slut. Känner mig redan pinsamt efter även om det inte alls spelar nån roll...

Dåså, då ska jag ta och gå och göra slag i saken och sätta mig och plugga lite då. Fick lov att beta av ett par grejer i lagret först. ;-)


Kommentarer
Postat av: Milo

Duktig du är som börjat plugga igen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback