Seg som kola

Är fortfarande som en kola i skallen... börjar bli lite jobbigt det här. ;-DD
Fast i går var första dagen som jag INTE sov middag iallafall. Idag hade jag absolut kunnat lagt mig en stund nu efter lunch, men jag ska ut med hästen en sväng så det är bara att hålla sig vaken.

Dags igen att sätta igång kusen... han har fått vila ca 6 veckor nu så det behöver göras. Inte för att jag direkt känner att jag har tid... *suck* men det måste liksom göras. Blir bättre sen bara man kommer igång, nu är man inte van att man måste ha den tiden över  riktigt så det känns lite pressat...

I morgon ska jag till högskolan för första gången på min fotokurs. Har ju missat två gånger eftersom vi var borta. Fick inloggningsuppgifter mm idag efter att ha mailat och begärt och jag pratade med kursledaren i måndags så det var bara att dyka upp. Hittade en lista på kursdeltagare som jag nyfiket ögnade igenom. Ser att det står "Djura" på två ställen så jag funderade om jag blivit dubbelt reggad eftersom jag nu reggade mig själv när jag fått inlogg mm, men när jag tittade lite noggrannare var det ett annat namn. Det visade sig vara tjejen i grannhuset! ;-DD Komiskt. Ska ta och höra med henne om vi ska samåka. Vet ju inte om hon redan pluggar nått och är kvar i Falun dessa dagar eller om hon åker hemifrån så att säga.

Nåja, hittade oxå information om en uppgift vi skall ha färdigställt tills i morgon kväll... den såg jag idag. Känns som jag har en del att göra i morgon med andra ord... Det var inga svåra uppgifter, men det känns som det är bra att få dom färdiga eftersom jag redan missat inledningen så det är bara att ta tjuren vid hornen och placera kameran under armen och ut och fota. ;-) Hej och hå liksom...

Dags att pälsa på sig, det blåser isvindar ute och snön yr runt knutarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback