Asplöv

Jösses, NU börjar jag bli nervös... nu är det liksom inte pirrigt längre, nu är det nästan outhärdligt otäckt nervöst. ;-DDD

Vaknade strax före 5 i morse och kunde inte somna om... vred och vände och vände och vred... och maken låg och susade och väste i sin snarkmask så jag blev bara ännu mer vaken och irriterad kände jag. När klockan ringde vid 7 så var jag givetvis grisväck och bad om en stunds sovmorgon.... nemas problemas.

Hade egentligen inte alls behövt gått upp 7 eftersom lillasyster är hemma med förkylning, men man lär väl vara sympatisk och komma ur sängen nån gång. Nu klev jag dock inte ur sängen förrän strax före 8 istället och det passade mig mycket bättre. ;-)

Hade en lååååång lista på saker som skulle göras igår och har faktiskt lyckats beta av allihopa! Amazing kan man säga. Har bara ett sko-problem, men det får vara som det är och ev. lösas på plats med ett par för ändamålet praktiska skor. :-) Har bara ett tar tunna gympaskor + foppatofflorna som känns lämpliga och frågan är om man kan nörda och gå i foppisarna på mässan. Bekvämt men grundfult... pest eller kolera liksom... ?

Tänka sig, i morgon vid den här tiden så är vi typ i Tyskland och byter plan... har aldrig varit i Tyskland. ;-D Vackert så att man åtminstonde får se en flygplats i Tyskland under nån timme... hehe...

Och som sagt, vi kommer försöka blogga lite om resan och se om vi kan få in nån bild eller två oxå. Nyheter och skvaller från CHA kommer läggas i InkyWings företagsblogg efter söndagen och måndagen då vi befinner oss på CHA.

Dåså... är vi redo nudå?
(nääääääääää) HAHA....

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Så spännande ändå! Hoppas att du kommer att få en alldeles underbar resa med mycket nya intryck! Blir roligt om du har möjlighet att lämna lite reserapporter under tiden du är "over there".



En stor kram från mig!

Postat av: Åsa

Ha det nu sååå himla skoj!!

Jag är sååååååå AVIS! :0))



Mycket kort och rapporter nu, så vi nästan kan vara med på ett hörn.



Lycka till!! KRAM

2010-01-19 @ 13:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback