Snart packad

tja, eftersom det är måndag morgon så är det väl kanske inte packad på "det" viset, utan snarare packad i syfte att resa bort. ;-) 

Har gjort listor på vad jag ska packa, VAR jag ska packa det och listor på saker som måste fixas, trixas och absolut inte får glömmas. Jösses... snacka om att ha tomt på luft i badbollen mellan axlarna. Kommer på brighta idéer när jag ska sova (tack och lov att man är så smart att man har block och penna bredvis sängen - annars hade jag aldrig somnat!) och får tips när man pratar med folk. ;-)

Fast i ärlighetens namn är det ju inte sååå förskräckligt mycket man måste packa - egentligen!

Kläder - har några ombyten med mig och nån extra tröja så där, räknar kallt med att shoppa lite första dagen vi är där och det innefattar klädaffärer nämligen. ;-) Vill hitta på nått nytt/skoj/fint i klädväg... shoppar ju i princip aldrig kläder.

Skärmaskin och tejp - vi ska på kurs på mässan så dessa saker skulle visst tas med. Viktigt att lägga i resväskan som checkas in... :-)

Sen har jag SJÄLVKLART kameran med mig och telefon osv, och en hel drös med sladdar och kablar och laddare och gudarna vete allt som hör till elektroniken... *PHU* Har tankat in hela 3 mp3-böcker i telefon så jag skiter nog i att köpa en pocket faktiskt... vi får se. Planen var annars det. Kanske köper en tidning istället. Kul att blädrra i nått gissar jag.

Sist men inte minst skall passet och alla andra viktiga papper stoppas ner.

Man kan lugnt säga att jag skulle ha klarat mig med en enda resväska på vägen dit, för nu har jag två halvfulla typ... knappt det. Men på vägen hem... tja... då vete 17 hur vi ska lösa saken... fniss... får väl i värsta fall skicka lite post hem. hehe...

Nu ska jag leta på ett par praktiska/snygga/bekväma skor. (blir en utmaning kan jag säga) *suck*


Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Sladdar sa du....

och viktiga papper... hmm...

Postat av: Hönan/Anna-Lena

SNART! SNART! SNART!!!!!!

Jag packar för fullt!

2010-01-18 @ 10:56:51
URL: http://www.scraphonan.blogspot.com
Postat av: Milo

Fasen vilka snygga foton du tar! Älskade trädkortet... konstigt...hehe



Ja, nu får jag prova Modifast oxå, blir nog lite lätt trist med bara nutrilett. Tre v. som känns som en smärre evighet!



Ska bli sååååå skönt att få flytta till ett rum till! =) =) =) =)



Kram

2010-01-18 @ 18:02:10
URL: http://mlilja.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback