Buzzador

Har nästan glömt av att jag är med i Buzzador, men nu har jag på kort tid fått ett par erbjudanden om kampanjer att hänga med på.

Fast... jag är inte gravid, så jag kunde inte hänga med på den och så var det en annan kampanj som inte heller passade mig just nu så jag fick lov att tacka nej.

Annars är det jätteskoj att vara med i Buzzador och Buzza nya saker. Det hela går ut på att man får hem något att testa (kan vara varor eller en funktion) och oftast får man även dela med sig till sina vänner så dom får prova med! Sen utvärderar man varan eller funktionen, kollar av med kompisarna som man lät prova och rapporterar till Buzzador om vad vi tyckte. Enkelt och helt gratis. Bara en liten tidsinsats.

Vill du hänga på och bli en Buzzador?
Det kommande året skall dom tydligen ha många kampanjer för gravida och småbarnsföräldrar så det kan ju vara ett tips ifall du platsar i den katergorin! :-) 

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna. När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är ELKN):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=ELKN Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken: http://www.buzzador.com?refstr=ELKN&lang=SE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback