Då var det dags igen.

En NY förkylning!!!???

*suck*

Eller kanske rent av den gamla som man dammat av lite? Inte för att den hunnit bli speciellt dammig, men ändå. Nu blir jag snart formellt galen på det här. Huvudet är som en smärre badboll, näsan är igenslammad och man är pigg som en 98-åring ungefär. (ursäkta alla 98-åringar)

Men allvarligt... räcker det inte nu? Tycker iallafall jag.
Man har ju knappt hunnit hämta tillbaka sig till normalnivå från förra förkylningen... så snubblar man dit på nästa. Skoj. (not)

Ska nog ta och dra i mig nån liten tablett här tror jag, huvudet susar som en bikupa ungefär, ändå är aktiviteten där inne på hjärncellerna typ stillastående. Känns ju toppen det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback