En liiiiiten förändring

Det kände som det var dags att låta julgodiset lämna plats för något vårinspirerat nu här i bloggen...

Men, jag lyckades inte helt. Bläddrade bland mina nya foton och det fanns inget som riktigt indikerade på årstiden VÅR tyckte jag, så det får bli en mellanuppdatering med lite kusar istället. ;-) Färgerna blev nästan de samma, men ni får ha överseende. Kanske kan det bli vår i den här delen av världen vad det lider oxå... vem vet. ;-)

Har börjat harva på en ny förkylning oxå. Har haft ont i huvudet i flera dagar och kännt att det varit nått på gång. I morse var det ännu värre och nu sitter jag här och nyser och fräser... SUCK! Blir smått galen.

Jag *tror* iallafall inte det är pga blommorna jag fick igår på vår bröllopsdag... brukar inte reagera på sånt. ;-DD

Just nu har jag en halvgalen katt på bordet igen... han ligger mot fönstret och elementet... med ena tassen PÅ elementet. Kan ju säga att det är HETT där... har precis eldat upp värme i huset och jag lägger inte gärna en hand på elementen nån längre stund i detta läge. Men här ligger katten alltså och samlar på sig värme. ;-) Nä, nu fick han tydligen nog. Tur, har ingen lust att plåstra om en brännskadad katt. (och Ja, så klart är det Zeke... finns ingen annan katt som är så värmeslukande som han)


Kommentarer
Postat av: Milo

Haha! Söt han är... =) Lilla Zeke... saknar

Tjusiga bilder på hästarna!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback