Organisation #7

Nu är det inga tips från mig längre... fniss... nu är det katastrofområderna som behöver HJÄLP av er. :-)

Först bara en titt på skrivbordet så bilderna får ligga bredvid varandra.
FÖRE  ---->   EFTER   (nån skillnad?)
 


Och nu över till resten...
Detta är vad jag har till mitt förfogande om man säger så:
  Inte helt pyttigt, men inga dansplaner direkt.... 
Det är alltså en dubbelgarderob och en vanlig där till höger. (dörrarna är borttagna sedan länge och jag har drapperi för att slippa öppna och stänga dörrar!)

TIPS sökes om följande områden:
  -Häng-mojängen till höger om mig vid skrivbordet!
Nu tilläfilligt mer än överbelamrad så den är i stort behov av att rensas. Men vad bör förvaras här? Har haft förpackningar upphängda här tidigare, men det blev för rörigt så det mesta är utplacerat i lådor mm så det används bättre! En korg hänger där och är förvaring åt tänger, penslar etc - används ganska ofta!  Mojängen är gjord av tre fyrkantiga nätgaller som man egentligen bygger ihop till en hylla. (storlek ca 30 x 90 cm totalt på denna)

 Mina *STORA* blommor! (finns fler än dessa)  Funderar på en glasburk och lägga alla i - lager - på - lager, men var får jag plats för den sen då??? ehhrr..... nått annat förslag?  Får inte glömma att jag har dom liksom.

  Del av garderoben!  Har mina Carstock här på en hylla - det funkar bra. Men sen har jag tre backar under CS-hyllan och där tenderat skräpet att hamna... fast nu har jag visserligen rensat hyfsat där - backarna är bakom pappersmappvagnen så där kommer man inte åt så bra, så det får inte vara sånt som används ofta där.

  Ovanför Cardstocken. Ostrukturerat till tusen! UM-pärmar, tomma album och lite annat löst bröte...

    Dubbeldelen av garderoben.
Har försökt att "låda upp" så mycket som möjligt. Hyllorna är egengjorda till på den tiden garderoben inhyste min butik! (japp, så började det - i garderoben!) Dom är som ni ser U-formade för att kunna utnyttjas lite bättre - både bra och dåligt. I mitten längst ner står sånna här trådkuber som man bygger ihop. Lyckades på nått sätt precis pressa in en sån i utrymmet mellan hyllorna så där får den stå! :-)

Framför står en "mappvagn" från Cropper Hopper - en sån man kan ställa pappersmappar på. Här har jag min spillbitsförvaring på övre hyllan och mer papper på hyllan under. (på kortet har utlottningsvinsterna visst hamnat ovanpå där!) :-)

Nån som har vägarna förbi och hjälper mig städa? ;-DDD

Invigde det nystädade skrivbordet idag och gjorde två LO. Kändes riktigt bra att sitta där! :-)

Kommentarer
Postat av: Helene

Åh, vad härligt du har det!!! Härlig kreativ hörna!!!
Kram

Postat av: Linda

Ojojoj! Jag har aldrig sett nån med så mycket scrapgrejer i hela mitt liv. Du skulle behöva typ ett dubbelt så stort rum för alla dina härliga scrapgrejer. Du ska bara veta att jag är väldigt avundsjuk!

2007-08-03 @ 22:31:48
URL: http://scrapjo.blogspot.com
Postat av: Mysmasken

Jisses vad prylar! O.o
Jag kan komma hem till dig och organisera, det riktigt kliar i fingrarna *ler*

2007-08-03 @ 23:17:59
URL: http://www.mysmasken.se
Postat av: Tussemaja

Oj vad jag skulle gilla att sortera alla saker!! Jag är sorteringsfreak :))
Det är mycket saker men ändå ser du ut att ha plats för ditt skapande.

2007-08-04 @ 00:22:43
URL: http://tussemaja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback