Organisation #8

Detta gjorde jag idag:

Pennställ

Blev så inspirerad av nån bild i CK där dom visade hur Becky Higgins hade gjort med pennor. Hon hade tagit en skål och lagt bönor i och ställt sina pennor där. (med spetsen upp visserligen) I CK hade man en bild med en skål med knappar i + pennor.  Jag tog ett oanvänt akrylställ och hällde lite dekorations-sand i botten och pyttsade ner mina pennor. Hoppas och tror att jag kanske kan använda dom lite mer när dom SYNS! Händigt oxå att ha alla pennor samlade på så liten yta istället för alla himla plåtskrin som är massa olika storlekar på.
Hade spetsarna upp först, men insåg att jag bara skulle sticka mig hela tiden när jag botaniserade mellan färgerna så nu vända jag dom ner istället. Hoppas det går bra, det verkar iallafall inte som spetsarna skulle fara illa av det - i så fall får man väl byta till nått annat material i botten.

Sen utlovade jag ju en bild på gallerväggen oxå som jag "städat" lite.
Det blev tyvärr lite suddigt för jag glömde blixten, och sen tog batteriet slut... men ni ser iallafall hur det ser ut nu!
Gallerväggen
Här är det verktyg, penslar, brayer och lite annat i verktygsväg + längre upp lite garner som sitter upplindade på pappbitar. (köpta så, så det känns onödigt att linda av och lägga i mina burkar när det trots allt är rätt bra ordning på dom så här)



Idag har jag gjort klart ett bröllopskort till. Gjorde ett igår. Det är till samma brudpar, men ett beställningskort och ett från vår familj. Får visa dom senare. Risken är väl minimal att någon av dom är här inne och kikar, men man vet aldrig. Vore synd om dom fick se korten i förväg. ;-)



Dagens guldkant: Min häst väntade på mig vid grinden - DET mina vänner händer inte ofta! ;-)


Kommentarer
Postat av: Chruss

suck
kan vi inte byta??
det ser ut som ...... hos mej....behöver verkligen ordna...igen....
vad ska du ha för muta????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback