Organiseringstips #6 (bilder på färdiga skrivbordet)

Tips nr 6 får bli bilderna på färdiga skrivbordet helt enkelt!
Kanske är det något ni kan bli inspirerade av (förutom röran... haha!)

   

Vägen hit var både lång och krokig och full med huvudbry.... och det är ju fortfarande inte "optimalt" om jag får välja själv, men känns bra tills vidare. Gillade kuberna - även om dom ibland var på tok fel storlek... konstigt va!?
Det blev iallafall bättre med hyllplanen mellan som var tänkt från allra första början.

Här är en liten bildkavalkad hur det sett ut på resan.... ;-DD
(notera att det *finns* tapet och att den är gul, för den lär du aldrig mer se! HA!)

 nerplockning...
 japp, det finns både vägg och tapet här - enda stället typ!!
 4 lådor klara - fikapaus! :-)
 Bara lådor.... men det känns inte bra.... vill nog ha mina hyllor mellan!
Natti-natt och sov gott... i morgon bär det av till Clas Ohlson och köps hyllor.
  Godmorgon igen. Idag har jag köpt hyllor på CO och pappa har kapat dom i rätt längder så nu ser det ut så här istället! :-)  PHU!
 Och jag tror det får bli bra så!! (tills vidare....)
 Även Frida fick sitt lilla bord städat och organiserat. Hon sken som en sol i morse när hon prov-pysslade här! :-)



Jaha.... ikväll 18.00 är sista chansen att tipsa mig för att vara med och vinna några av dom 3 "godispåsar" med pyssel som jag plockat ihop här hemma.  Ni tipsar i DETTA INLÄGG för att det ska gälla! :-)
Tusen tack för alla härliga tips som redan kommit in.  Hoppas ni andra som är i organiseringstagen oxå hittar något ni kan inspireras av!

Sen har ni en liten gissningstävling i det här inlägget - den pågår tills någon kläcker mysteriet! :-)
Bilden är "åt rätt håll" - dvs den ska sitta på väggen med pinnarna på höjden under varandra! Pinnarna är ca 30 cm och sitter ca 10-11 cm från varandra.  Så - det var nog med ledtrådar! :-)

Måste få tipsa om en till tjej som organiserar i sin pysselhörna! Nämligen Maria - Hattifnatt! Surfa över och se vad hon har för bra lösningar och passa på att tipsa henne om era bästa förvaringar oxå! Ett härligt pris att vinna även där. ;-)


Jösses ja, vilket långt inlägg det blev idag. Jag får återkomma framåt eftermiddagen med fler bilder på sånt jag skulle vilja ha organiserat *bättre* - se om ni kan hjälpa mig! :-)

Nu stundar lite pyssel - vi har PERFEKT pysselväder idag =  R-E-G-N.  ehhrrr!

/L

Kommentarer
Postat av: Hattifnatt

Spännande! Ska kika igenom bilderna ordentligt strax! Kan du inte lägga upp detaljbilder på din liggande pennförvaring - det är något jag letar desperat (som du vet) och jag blev så nyfiken på de du hade, men det var lite svårt att se på de små bilderna! :-)

Postat av: Hattifnatt

Det är bara jag igen - jag bombar visst din blogg idag...! *skrattar*
De där kuberna verkar verkligen ruskigt smarta - du har lyckats utnyttja ytan maximalt, ser jag! Det känns verkligen så pyssligt när man ser en massa saker - det är ett bra sätt att inte glömma bort att använda dem, ju.
Jag har lite samma problem som du - det finns i mitt pysselrum ett fritt hörn (där det nu hänger två hyllplan) och så väggen där skrivbordet står - som är i gips så man inte kan hänga upp nåt tungt. Den sista väggen kommer att vara täckt av en stor bokhylla och en hurts. Så jag försöker också, så gott det går hitta andra än väggfasta lösningar. Tänker dock envisas med att sätta upp tavellister :-)
Kommer att fortsätta följa din blogg med intresse för att norpa idéer och inspiration!

2007-08-03 @ 11:15:35
URL: http://papperspyssel.blogspot.com
Postat av: Hattifnatt

Och jag ser att vi har samma förvaringslådor också, de från Åhléns! Fast du har de gröna och jag har de cerisa, hihi :-D
*spammar för fullt ;-)*

2007-08-03 @ 11:17:07
URL: http://papperspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback