Full fart framåt!

Kvällar och helger är bra, då blir det lite gjort... :-)
Här är 3 nya sidor som producerats sen sist.

Moffa
Morfar och Frida läser bok... Rockade loss med lite knappar på denna.

Lillasyster Anfaller
Halvgamla bilder vid det här laget - skönt att få dom scrappade. Visst har hon för skön stil där hon lagt sig på storebrors rygg? (han var dock inte lika nöjd... fniss..)

Full Kontroll
Nya generationens stämplare....det här är en dam som har full koll på mammas stämpelhylla kan jag säga! :-)

Sen har jag faktiskt stämplat TVÅ kort!!! Kors då.... fast jag får inte visa nått av dom för jag har faktiskt smygstartat med det nya hÄngel-paketet. (jepp - här har man fina förmåner att känna desigern i fråga... fniss...)
Det blev ett halvdant kort där jag visste hur jag ville göra med figurerna men allt bakom blev liksom inget vidare.... sen gjorde jag ett grattis-kort till en kompis som fått en liten dotter för ca 2 veckor sedan. Det kortet blev mycket bättre och smaskigt råååååsa så det sprutade. ;-D  Ni får väl se så småningom!

Nu är det dags att krypa till kojs tror jag... har nån förkylning som smög sig på igår med halsont och lätt feber... så där så man blir lagom matt och inte orkar göra så mycket än att sitta och hänga på en stol.... (lämpligen här framför datorn kanske.... ehhrrr... )

Kommentarer
Postat av: Louise (vbg)

Härliga LO, kul att ha en tös som gillar pyssel, kan inte påstå att någon av mina söner är intresserad, tyvärr. "Lyllos" dig som både fått se och testat de nya hÄnglar, jag är sååå nyfiken! Kram!

Postat av: Chruss

Ahapp, inte bli sjuk nu!
Dotra gillar ju pyssel men den som möblerar om här hemma är en svart sak på 4 ben och värsta spjuverblicken.

2007-03-25 @ 01:22:29
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback