Äcklig upplevelse...

Förkylningen börjar gå över, halsen gör inte ont längre, öronen gör inte ont MEN  (som den berömda Tony säger i Let's dance)...  det trycker fortfarande i öronen och det påverkar balansen märker jag! Och eftersom jag har starka anlag för att bli åksjuk tycker jag det är rent ut sagt S-K-I-T-äckligt!!!  Det är som om hjärnan vore löst där inne och om jag gör en för häftig rörelse eller böjer mig ner osv så tar dom små grå en svängom i karusellen.
Har aldrig varit med om nått så otäckt.

I övrigt känner jag mig hyfsat pigg faktiskt men skapligt irriterad blir jag på öronen!

Fotade lite nya LO nu ikväll och det är tur att det går bra att pyssla - så länge jag sitter still! :-)

  
 

LOn "Var är Frida" är gjord på en Overlay från Hambley, alltså en genomskinlig bakgrund. Därför ser det lite mysko ut. "Crazy Me" kom till häromkvällen när jag var skapligt irriterad och arg och allt sånt där som en mamma kan bli ibland... då rymde jag in i pysselhörnan och gjorde en riktigt otäck LO... fniss... sen kan ni ju fundera på varför den inte blir så stor även fast den förstoras.... HAHA!! Varken text eller bild är några skönheter. Fast det var jäsiken så roligt att göra den ändå. Inga hämningar och jag fick verkligen ur mig det mesta - ni ser väl att det ryker ur öronen!? ;-DD

Idag har jag faktiskt varit ute en stund... typ 5 minuter eller så! Tog mig över vår härliga vattenfyllda hockeyplan och stapplade in i Ladugården för att kika på hur det såg ut där. (glömde kameran så klart). Gubben har rivit nästan hela taket nu och kört ut allt löst spån. Bara en sektion kvar i taket närmast utgången. PHU! Sen när det är rivet och borta så blir det "dammsugning" av allt för att göra rent. Seeeeen kan det roliga börja!!!  Reglar, isolering, nytt tak, brädor på väggarna osv osv....  gissa om jag längtar!!??  Nån som vill snickra en helg - jag bjuder på mat! :-D



Då ser scrapkassan ut så här:

LO (á 25:-/st): 86st  = 2150:-
Kort (á 10:-):  0
Minialbum (á 30:-): 1 st = 30:-
Utstansat/Utskuret (á 5:-): 2st = 10:- 
Shoppat för: 876:-  
Innestående: 1314:-


Dagens guldkorn:  Det går framåt i ladugården, världens bästa man går till stallet och matar hästar.
Dagens pestråtta:  Trycket i öronen.... BLÄ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback