Se det snöar, se det snöar...

... det var väl .... INTE ETT DUGG JÄKLA ROLIGT!!!  Meeeehhh!!!

Det har snöat precis hela dagen och till och från modell "lappvantar" så nu när jag gick till stallet uppmätte jag 5 cm blötsnö på gården.  Myyyysigt. (inte nu längre)

Snacka om kontrast! I söndags hade vi +8.5 grader och det bet bra på den sista isen så det blev närmare isfritt faktiskt och eftersom solen var uppe på dagen så fick man riktiga vårkänslor. Idag läste man dessutom i lokaltidningen att våren troligen skulle bli tidig i år. (sett till div statistik + hur vintern varit osv osv)  Jo Tjena!! Känns ju inte riktigt som det just nu då! ;-DD

Ja, ja... jag vet! Det smälter bort! Fortare än man hinner säga latexfärg förmodligen, men det är bara såååå jobbigt eftersom det troligen kommer bli mera is innan det är borta typ.

I övrigt inget nytt under solen.

I morgon eftermiddag ska jag roa mig med att få en frisyr på huvudknoppen och lite senare åka och kastrera Torsten. (stackarn)  På torsdag eftermiddag går tåget mot Stockholm eftersom jag ska ner till Syfestivalen och "knäcka extra" åt ett konkurrerande företag... HAHA!!! Vilket? Det märker du ifall du besöker mässan. ;-) Kommer sitta och dema lite (eller mycket) troligen.

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

ja du...sicket extraknäck. ni kommer ha så roligt!!

Postat av: Sara - SaGam

sitter hemma och undrar hur ni har det....vad e en bal på slottet ;-)).............

2008-02-29 @ 23:39:41
URL: http://www.sagam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback