Mer uppskruvat + bilder i semesterinlägget!

Fast nu gäller det inte volymen utan hyllor! :-) Några tavellister, ett par hängrännor och en wire-hylla har kommit på plats ute i ladugården idag och jag har hunnit plocka lite mer.  Nu börjar det bli det där tråkiga kvar bara... sånna där saker som man inte vet om man behöver eller ska placera i "runda arkivet" typ...   Det braiga är dock att massa gamla gömda saker kommer fram ur vrårna och jag kan ju säga att rea-lådan kommer vara välfylld för den som kan komma personligen! :-)

Här är några foton som jag precis varit ut och tagit. :-)


Hängrännor med plats för rullar av punchinella och band. (+ massa skrot och verktyg som inte riktigt hittat ut ännu)


Tavellister. En tavla + två figurer man kan sätta inspiration på har hamnat där tills vidare. Har egentligen ingen plan på vad som skall vara på hyllorna men tyckte dom passade bra där. :-)  Kan inte ha för utstickande saker där för då blir det trångt när man ska gå förbi.


Ungefär samma vy som igår (bilden ligger i InkyWings blogg) men nu har wire-hyllan kommit upp i hörnet längst till höger + att jag satt ihop en till liten ställning att hänga saker på. Pysselborden är uppställda och skall invigas i morgon tillsammans med Hönan. :-)  (sen ska borden stå under var sitt fönster och jag ska traska in på IKEA och köpa en till hylla och sätta mellan fönstren)

Golv mm skall vi inte göra mer åt än så här just nu. Det får bli längre framöver. Lokalen skall ju i första hand vara ett lager och en pack-lokal åt mig - inte en butik som har öppet varje dag precis... :-) Kostar sina sköna slantar att lägga på riktig matta så det är ingen prio på det just nu.

Nu ska jag sätta mig och lägga in några bilder i inlägget under från semestern! :-)

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Det ser spännande ut Lisa! Jag håller tummarna för att öppningsdatumet ska passa så att jag kan göra en tur till "Dalom". Men då får du inte bli klar allt för tidigt (moahahaha)



Kram, Gunvor

Postat av: sussilull

Men Lisa....det är väl klart att du ska ha de senaste DTkorten på dina tavellister!! :-)

Smart med hängrännorna till banden...sån måste jag nog också skaffa snart för den j-la bandlådan är en enda härva just nu...

2008-07-20 @ 16:36:55
URL: http://www.sussilull.bloggagratis.se
Postat av: Carro

Så fint du får det! Hängrännorna är ju toppenbra till banden. Hmm... jag som har en massa band på rulle...kanske vore nåt att tänka på. Då slipper jag att få den där pinnen, som de hänger på idag, i ögonen hela tiden.

Det är spännande och roligt att följa hur det utvecklas i din ladugård! =))

2008-07-21 @ 19:34:47
URL: http://camile.blogg.se/
Postat av: puck

Haaå gumman

Vad fint det blir i affären,skall bli så kul att få se IRL någongång.

Ha det gött o många kramar från

Puckelina

2008-07-30 @ 21:16:51
Postat av: Mia_Malmö

Så otroligt fiffigt med hängrännorna! Roligt att se inredningen!

/ Inger

2008-08-13 @ 10:57:10
URL: http://ingerinspirerar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback