Ikväll dansar vi och i morgon pysslar vi.

OK, med viss modifikation.... *jag* pysslar! :-DD

Nu är det Let's Dance som gäller och i morgon styr jag kosan mot den STORA träffen i Örebro. Det ska visst vara knökafullt med hela 80 personer anmälda!! WOW!!!  Jag ska försöka hinna pyssla lite, men jag har även företaget med mig ner för att sälja saker så det blir väl pyssel mellan varven typ. Vill inte bara sitta och rulla tummarna. Har packat ganska *light* när det gäller pyssel och desto mer sälj-saker. :-)

Kanske finns det nått kul att visa sen när jag kommer hem - vem vet?

Ett HETT tips är att hålla utkik på InkyWings blogg i helgen vänner - då börjar nämligen Design Teamet att ladda alster med dom helt NYA stämplarna som skall släppas i Avesta den 5 April. Måååånga nya härliga stämplar.

Ha det gott - Igelkott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback