Majscrappat

Här är dom tre LO jag skapat i Maj!

Den första är till cybercropen på Allt om Scrap! :-)
image817

Sen ytterligare två lite lekfulla saker.

image818
Här har jag använt en fjärilsmask av Heidi Swapp och sprayat på Glimmer Mist. Blev ganska läckert förutom att det rann lite när jag sprang in med LOn för att torka den. ;-)


image819
Fotot är "fixat" under lite alla möjliga konstiga former i Photo Shop. ;-DD



Ladugården blir gråare. ;-) Nu har vi målat en andra vända och det ser heltäckande och fint ut. Perfekt! Det är ju dock så ljus grått att det förmodligen inte kommer synas att det är grått förrän det vita taket + vita lister osv kommer dit. Men det är så det är tänkt!  Lär väl få måla takbrädor oxå tills vi kräks kanske... hehe... den sammanlagda ytan att måla är ungefär lika stor som det vi just målat på väggarna! PHU!

Igår var jag med och släppte ut 3 busiga små hingstar i en sommarhage. Självklart var kameran med och jag ska se om jag inte kan hitta på några busiga foton att dela med mig. :-) Blev några naturbilder oxå när vi väntade ett slag utanför hagen, men speciellt mycket fina blommor har vi inte här än. Är lite avundsjuk på dom som kan visa fina blommande träd osv, här har ju träden knappt fått löv! :-DD Asch, tids nog kanske det blir blommor här oxå!

Kommentarer
Postat av: Chruss

Errrhhh...lagårn'...en fondvägg???
Med en glad kossa och en islänning på???
Stämpelrelaterade kanske?
Visslar högt och glatt :-D

Postat av: Carro/camile

Vilka häftiga lo:s! Är avis på er som kan detta. Får väl ta och testa nån gång.....
//Carro

2008-05-08 @ 01:56:36
URL: http://camile.blogg.se
Postat av: Chruss

Kul titel f'resten.
Majscrappat.
Läser man det fort och har taskig fantasi så trodde jag att Kjell rappat majs på väggarna i lagårn.....
Jaja, jag vet Lisa. Ska hålla mej lugn.

2008-05-08 @ 15:53:10
URL: http://chruss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback