Den mattan visste var den tog!

Lyckade komma i säng sent om sider igår och var totalt uppe i varv. "Offrade" några extra minuter till spikmattan eftersom jag vet att man blir så härligt dåsig efteråt och somnar lätt....  Pinade mig i 5 minuter, stod ut i 10 och vaknade efter 40 minuter! :-DDD

La undan spikmattan och sov som en gris hela natten och var inte alls lika trött som jag brukar på morgonen fast jag somnade så sent!  Tja, spikmattan var nog värd sina 600 spänn kan jag konstatera!

Tror jag ska packa ner den i helgen när jag ska på mässa.... kan behöva lite avslappning då skulle jag tro!


BTW - nån som ser nån genomgående "stil" bland mina scrappade sidor här nedan?  Själv vet jag inte riktigt var jag hamnar, om jag nu ens hamnar i nån "stil" överhuvudtaget.  Man kanske är totalt stil-lös? :-DD

Överdekorerat är nog iallafall inte ordet som skall kombineras med mina LO...

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Är här och kikar runt. tror mig hitt aite inspiration för att skapa lite- det du!

Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback