PHU!

Ett litet morgonsamtal med en liten nätt kö på ca 10-12 minuter till Ellos och vips så blev jag av med en av ordrarna. Tack gode gud för att det var så smidigt. Ingen diskussion där inte. F.ö första gången jag pratar med en *kille* hos ett klädföretag tror jag... haha.

Lillasyster fortsätter sin förkylning så det blir en haltande vecka ang. jobb. Men det är ju som vanligt på det här bygget känns det som. Varför ska nått rulla på smidigt? ;-) Ja, ja... man får jobba det man hinner liksom, även om jag gärna skulle vilja haft några dagar extra den här veckan i och med att det ska förberedas till Lagerkalas på söndag. Lagret fyller ju 1 år. Skojsigt.

Men Lördag är väl en utmärkt dag att slita häck på? hehe.... då får gubben hjälpa mig trolla tillbaka borden oxå så för närvarande står kvar med loppisgrejjer inne i en annan del av ladan.

I morgon ska jag ju som bekant till huvudstaden och roa mig på Formex, så den dagen är vigd från morgon till kväll åt att resa, springa runt i 180 knutar och kika på allt skoj på mässan för att sedan resa hem igen.

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Formex-mässan måste vara himmelriket på jorden för en pysslare! :-)



Skönt att det löste sej med dubbelordern! Och, ja... Det har blivit ganska tidiga morgnar här sedan skolan började - dottern stiger upp vid fem-tiden för att hinna fixa sminket och håret innan halvsju! Stön... Hennes tåg går från stationen tio i sju, fast ännu så länge har jag inte behövt skjutsa dit henne också för hon har kunnat lifta med en kompis/kompis mamma. :-)



Inspirerad av dej så började jag kika på annonser om begagnade objektiv och kameror, och det var jäkligt nära att jag trillade dit på ett 70-200 L f4 IS - lyckades bara nätt och jämt besinna mej! ;-)



Vad är det för kamera du har förresten??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback