TACK passar väl bra!

En dag som denna passar det bra att använda ett litet ord som fyller stor funktion - eller hur?

TACK!

- för att kylan dämpade sig, det är just nu ca 20 grader varmare än i går kväll!
- för det gångna året
- för att jag har så underbara barn
- för att jag har en förstående man
- till alla vänner där ute som gör livet härligt att leva!
- för att man fått vara frisk
... och TACK för massa annat smått och gott här i livet. :-)

Man kan ju hålla på i det oändliga liksom... så jag håller mig till "basic" här tror jag. :-)

Synd att molnen gjort locket på här idag för det är ju idag det är riktig fullmåne. Snacka om att det kommer bli en underbart fin nyårsnatt för dom som inte har mulet. TUR att jag passade på att fota igår innan jag gick och la mig. Tog ett par kort genom badrumsfönstret faktiskt med månen som enda belysning. 30 sek, blev hur läckert som helst. (iallafall det man såg i kameran)

Ikväll blir det 3-rätters och mys med barnen.
På menyn står.

Baconlindad haloumiost

Lövbit och klyftpotatis

Chokladpudding

Det går hem hos barnen, och det går hem hos oss vuxna så det blir perfekt. :-) "Bubbel" är inköpt i form av en stor Pommac-flaska till barnens förtjusning. Vi vuxna är inga champagnedrickare så vi lär knappast märka nån skillnad heller mot äkta vara skulle jag tro. *garv*

Dåså, då är det bara att vänta in det nya året då!

GOTT NYTT ÅR på er alla där ute!
Vi ses nästa år.


Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Tack! Kram!

Postat av: Inger

Gott Nytt År till dig och din familj också!

Så klok du är som säger TACK för visst är det så att man har mycket att tacka för - tror att jag ska säga det till mina nära och kära också, jag tror ju alltid att de fattar det ändå!

2010-01-01 @ 11:44:16
URL: http://tienna.blogspot.com
Postat av: Kristina

Kikar in och önskar gott nytt år 2010!

Helt klart året som kommer att bli underbart ♥

Kram

2010-01-01 @ 12:15:45
URL: http://selhammer.blogg.se/
Postat av: Willea

Gott nytt år!!



Tusen tack för julkortet som kom i veckan!



Kram, Helena

2010-01-01 @ 12:58:10
URL: http://willeasscrap.blogspot.com
Postat av: Chruss

Gott Nytt År!

2010-01-01 @ 16:29:37
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Hej på dej!



Och god fortsättning på det nya året! Hoppas att det har börjat minst lika mysigt som 2009 tycks ha slutat för din/er del! :-) Här var det festligheter dagen lång igår, men idag har vi varit lite mer åt det nyttiga hållet och bland annat städat ur ett rum i källaren.



Fota tillsammans nångång under 2010 låter som en toppenfin målsättning - det skulle verkligen vara så-å-å kul att träffa dej igen! :-D



Ha en skön kväll!

2010-01-01 @ 19:45:52
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback