Peppar peppar peppar...

GE MIG PEPPAR!!!!
(hittade vitpepparkorn - tack för det)

Fast å andra sidan så *tror jag inte* (läs: hoppas inte) det är magsjuka.
Jag har nämligen barn som kräks när dom får hög feber... det är huvudet på spiken VARJE gång!

Kortfattat kan vi säga så här att jag torkat halva badrummet som såg ut som Stockholms blodbad ungefär... för när man har druckit blåbärssoppa och det kommer i retur så är det ungefär samma färg! *GAAAHHHH*  Aldrig har väl elementet i badrummet blivit så himla välskurat.... Funderade på att fota men då har ni fått slag, det är sånt där man helst bara vill förtränga och glömma....  Före badrummet torkade jag sonens rum och tackade min lyckliga stjärna för att jag hatar mattor.... det var tillräckligt skoj ändå när man hittar stänk långt upp på väggarna. *GAAHHH - igen!*

Så... håll nu tummarna med mig att sonen spydde för att han hade hög feber och INTE för att han fått magsjuka!

Känns så himla skoj att kombinera sånt här med att man har ungefär 200% mer jobb än vanligt att göra. Men jag vet vad jag ska göra ikväll när båda barnen har kommit i säng för kvällen.... då ska jag fixa en kopp te och krypa upp i soffan och läsa min Creating Keepsakes som ÄNTLIGEN dök upp!! En liten ljusglimt en sån här dag. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback