InkyWings monter

Så här såg min monter ut på mässan i helgen som var när jag var ner till Göteborg.



Välfyllda 12kvm kan man säga. ;-)
Detta är innan mässan öppnade på lördagen och innan Egyptens gräshoppor rensat montern på en hel del... fniss...

Jag lånar in ett kort från
Ingrid där hon lyckats med konststycket att få med även mig på bild mitt emellan Susanne och Åsa som följde med mig ner och hjälpte till. (Båda är DT hos InkyWings)


Även Ingrid hjälpte till hela helgen, och Ingrids dotter Lovisa hjälpte till under lördagen. Många kan tyckas, men faktum är att det är skönt att vara fler än två för det innebär att man faktiskt KAN gå på toaletten, få i sig en matbit mm under dagen. Det skulle vara snudd på omöjligt om man bara var två i montern! ;-) Lördagen var hysterisk med alla besökare och inte förräns vid 16-tiden på eftermiddagen började det lugna ner sig. Den som känner mig vet att jag uppskattar att äta lunch i *lunchtid* för att inte trilla av pinn, och jag lyckades med konststycket att få lunch runt 14-tiden ungefär så det var väl på håret. fniss...

Kommentarer
Postat av: Stamparina

Åh vad jag hade önskat att ha varit där, men tid ... you know :-/

Skönt att höra att du är på benen igen.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback