Glimt från Karlstadmässan

Nu har jag laddat in lite bilder från Karlstad!

Taget på söndag morgon innan vi öppnade så syns företagen lite bättre. ;-)


InkyWings


InkyWings demohörna


InkyWings


hÄnglar


Mians


Scrapbooking 4 you


Mazzarin


Pysselmyran


Stämpelboden


Pappersarken


MarMils till vänster och Bellis till höger i bild.


Ljuva Änglar

Sen upptäckte jag nu när jag laddade in korten att jag missat att ta kort på Skölds smycken, Forumet Svensk Scrapbooking + Engströms som ordnade hela mässan...  Tror det kom nått emellan i mitt fotande där nere i hörnet och sen glömde jag av att gå tillbaka och fortsätta... typiskt.

Helgens shopping för egen del blev lite nya papper, en drös hÄnglar (puss polarn!) och en påse pärlor som jag pärlade ihop ett halsband av igår redan. Det är Pysselmyran som har tagit in lite fina pärlor i sitt sortiment och Sofia själv hade ett så fint halsband som jag föll för så jag bad henne plocka ihop en omgång pärlor till mig så jag kunde göra ett liknande. Tack snälla Sofia! :-) Är mycket nöjd. Det värsta var bara att det gav lite mersmak... fniss... men men... värre kunde det väl ha varit. ;-D

Fick hem ett par nya glasögon idag oxå. Har väntat en stund på dom, för tydligen hade dom blivit så överbelamrade med beställningar på dessa bågar som man kunde ha egen design på att dom inte hunnit med. Nåja, nu är dom här iallafall. Skönt att ha ett extra par. Beställde från favoptic.se. Tanken är att ha dessa som är lite billigare i stallet eftersom det är så lätt att dom blir repiga av allt damm och skit. Bättre då att "slita" på dom billiga.

Så här ser mina bågar ut:


Fotot har jag så klart tagit själv, och det blev himla fräckt faktiskt på glasögonen. Dom är "båglösa" runt glaset och där skalmen sitter fast + över näsan har jag valt en koppar-färg på metallen. Återstår att se hur länge dom håller, men jag blev absolut nöjd så här långt.

Dags att förbereda lite myskväll, har ska ses på House! ;-)


Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Vad fint ni hade det på mässan i Karlstad! Och coola glasögon. Njut av din lediga vecka vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback