Det här stinker!

Fast det får bara bli bildligt, inte bokstavligt... för nån lukt kan jag då rakt inte känna med den här näsan... *snörvel*.  :-(

Nu är jag rejält less på det här.
Alltså, en eller två dagar kan jag "offra" och verkligen ta det lugnt och vila/kurrera mig, men nu är jag inne på 3e dagen och nu är det TRÅKIGT!!! ;-DDD

Vaknade i morse med jordens skallebank.
Supertäppt i näsan.
Trött som en gris.

Tjohej vad jag inte ville vara med längre just då.

Nu, två alvedon och en frukost senare känns det väl lite bättre, men jag släpar fortfarande på en badboll mellan axlarna och snuvan sitter obönhörligen som en stoppkloss nån stans uppe i huvudet. Det är ju inte precis så att man springer ut och åker Vasaloppet direkt....

Fy rutti. Hade lite andra planer för dagen om man säger så. Nu känns det som en stark upprepning av både gårdagen och i förrgår... det finns gränser för hur mycket tristess man klarar av liksom.

Har en make som är såååå söt och har varit ute i lagret och kollat av lite grejer för att se om det behöver postas något. Det brukar han kunna fixa. GULLE HONOM! Men packning mm får vackert vänta, det är inte riktigt hans avdelning. Jag klandrar honom inte för det... han har ju ett eget jobb att sköta.

Jösses, nyser så jag får hjärtklappning... känns ju fint det här.... (inte)

Tror det är dags att halka ner till horisontalläge igen här i sängen.

Kommentarer
Postat av: Kerstin B

Hej Lisa!

Stackars dig. Lider med dig.

Jag skulle åka till vårdcentralen, tror du har bihåleinflammation, det kan du testa med att bjöja ner huvudet mot golvet, om det då trycker och gör ont i huvudet, ögonen, pannan, bihålorna, tänderna så är det säkert det som du har, man kan nästan inte böja ner huvudet.

Man behöver inte ha feber för att ha bihåleinflammation.



Vilken tur du hade att detta inte var för någon vecka sen då du var i USA, säkert har det blivit så här bara för du träffade massor med människor där som kanske var lite sjuka och att du kände dig lite trött efter resan + skillnaden i temperatur.



Men nu skall jag sluta så du får ta igen dig.

Tjolahopp

2010-02-10 @ 16:37:44
Postat av: Sara-SaGam

Hoppas hoppas du kryar på dig riktigt snart Lisa. Det låter inge kul det där.

Postat av: Ingrid - Inola

Krya-på-dig-hälsningar i massor från Ingrid. Hoppas att du snart är på benen igen!

2010-02-11 @ 11:14:46
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback