Dumt av mig

att tro att man skulle vara piggare idag... atjooooo

Trodde ju att det skulle räcka med att ligga i sängen igår och ta igen sig, men inte då, det snoras och snörvlas fortfarande här. Viiiissst, 2 alvedon och tjohej så kanske man är på banan ett tag, men jag vet av erfarenhet att det oftast inte är så himla käckt senare... man får alltid bita i det sura äpplet av sånna tilltag. Därför undviker jag det så långt det är möjligt. Falsk pigghet är inte alltid bra, det gäller att välja sina tillfällen för sånt.

Utomhus har det hänt (händer) en för årstiden helt nytänkande överraskning.... det SNÖAR! Jomenvisstförstårdu....  börjar kännas sådär får man väl tillstå... tycker vi har ganska gott om den vita varan nu och det ska ju bort oxå nån gång... blir så fagerlunds slaskigt då. MEN, missförstå mig rätt, jag föredrar det VITA så länge det är VINTER.. jag verkligen HATAR när det snöar, töar, snöar, töar... ja, ni hajjar... för is och slask hör inte min vinter till. Boring och jobbigt.

Drygt att vara sjuk, för jag kommer alltid på så himla mycket saker jag skulle vilja passa på att göra - när jag ändå inte kan jobba. Ehhhr... smart va? Problemet är att jag ORKAR aldrig göra dessa saker eftersom jag faktiskt är sjuk. Frustrerande! ;-DD

Nåja, dagens agenda får bestå av två saker.

Vila
Fila på en inlämningsuppgift till Visuell Kommunikations-kursen. Det är lagom att pyssla med när jag känner att jag orkar en stund. Sen finns det ju alltid lite skoj att surfa runt och slötitta på.... TUR det går att ta datorn med sig i sängen. ;-D


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Hej på dej!



Nä, det är värdelöst att vara sjuk på det viset, och känna att man vill en massa och samtidigt inse att man faktiskt inte kan/orkar! :-/



Hoppas du är piggare idag, och kan masa dej upp iallafall en liten stund!?



Krya på dej-kram!!! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback