Fredag

känns lite som en upprepning...

... nu igen. Men på ett positivt sätt - tror jag. ;-)
Fredagar är trots allt dom bästa.

Snön yr lite lätt i luften, precis som om vi skulle behöva mer liksom... *suck*

Har precis gjort slut...
... på min ljudbok!
Snyft.
Alltså... det här var en ny erfarenhet för mig, det här med ljudböcker alltså, och det känns plötsligt som en himla smart idé att kunna höra på böcker istället för att läsa dom. Hinner aldrig läsa. Inte den typen av böcker. Men lyssna kan man oftast göra på många fler sätt.

Har somnat till den många kvällar för att jag bara velat lyssna liiiiiite till men egentligen varit på tok för trött. ;-DD Problemet är nu bara att hitta nån ny - bra - bok! Kom inte dragandes med massa äckeldrypande deckare och skröfs... sånt klarar jag inte av. Är alldeles för nervpåfrestande med blodbad och mörderier hit och dit. Näe, det ska vara skönlitteratur, romantik eller lite lagom spännande "gåtor". Mord i all ära, men då ska det vara på nivån som "Morden i Midsommer" typ. Inte så blodigt alltså.

Inser att det kanske är dags att kolla om Biblioteket ligger kvar på samma ställe som det låg på för typ 20 år sen eller så... fniss...

Dags att plugga lite... det går segt.

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Jag tror jag har några liggande (sålde av ca 30 st i somras) hemma. Jag ska kolla om det finns något som inte är så bloddrypande ... i så fall kommer det kanske en liten RAK vad det lider ;)



Kram, Gunvor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback