Mina "ljusbilder".

Det gick så bra så med mina bilder till redovisningen på skolan förra torsdagen.

Jag använde mig faktiskt av bilder som redan finns här i bloggen...

I det här inlägget.

Bild nr 1 är min "motljusbild"
Bild nr 3 är min "sidoljusbild" (släpljus - varför hon nu envisas med att kalla det så egentligen)

Blixtbilden tog jag en bild rätt upp och ner på sonen bara inomhus med blixt. Inget upplyftande eller speciellt alls egentligen... ;-)

Ikväll ska vi gå igenom Porträtt. Ska bli spännande att se hur hon lägger upp det... har inte varit så jätteimpad tidigare av uppläggen men man vet ju aldrig.

Fick föresten godkänt på min inlämningsuppgift på den andra högskolekursen som jag går via Jönköping - Visuell Kommunikation. Så nu har jag två uppgifter (av fyra) kvar att göra så är kursen klar. Det är båda fotouppgifter och jag har iallafall kommit halvvägs med planeringen på en av dom, så nu är det själva fotandet och dokumentationen kvar. :-)  Gäller att vara positiv. hihi.

I övrigt har det varit full snurr här så jag har inte ens hunnit skriva nån rad här i bloggen. Fotade vår "vinter" häromdagen och tänkte jag skulle lägga in lite bilder, men det får bli när jag har lite mer tid att sätta mig med dom. Sjukt mkt snö är det, även om det egentligen inte ser så mkt ut. Fast jag MÄRKTE det när jag genade på över en liten gräsplätt när jag skulle packa hästmat, snön gick ÖVER knäna!!! Hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback