Undra om...

man får backning på sin uppgift till skolan om man "råkar" lyckas ta sina foton med fel objektiv och dessutom lyckas låta bli att tänka på "hur" man skulle fotografera... *suck*

Känns som jag lär ut en fotovända till här i brådrappet... och kanske P-L-A-N-E-R-A lite bättre. Inte riktigt min starka sida. Inprovisation är lite mer min melodi.... (fast det kanske hänger mer ihop med att jag jobbar "bäst" med kniven på strupen... undra om det här säger nått??? Fniss...)

Å andra sidan HAR jag ju fixat uppgiften!
Vi skulle fota i Släpljus (sidoljus), Blixtljus och Motljus. 3 bilder som skall redovisas i en portfolio + i bildspel på nästa lektion = på torsdag.

Med tanke på mina vibbar till läraren så kanske det är bäst att ta nya bilder... känner att jag kan bli lite elak ifall hon skulle börja kommentera mina befintliga bilder som "felaktiga" nämligen... GAH.

Eller så beror det på att jag inte alls är på humör idag. Känner mig vansinnigt frustrerad och irriterad över att inte kunna jobba ikapp allt jobb som ligger på hög från förra veckan. Är nämligen hemma och VABar idag. Borde kännas mysigt, lugnt och något man ska njuta av, men nooop, känner mig bara usel hur jag än vrider på det. Fint jobbat. Baksidan över att inte ha ett välbetalt jobb och växla VABet med maken.


Kommentarer
Postat av: wedin

Hej!



Skulle vara jättekul att se dina olika bilder som handlar om ljuset. Kan du lägga in dom här på sidan eller kan du mejla över dom om du får min mejl adress?

2010-02-24 @ 18:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback