Det här med AM och PM

är vi tydligen inte så jättevana vid... *asgarv*.
Idag har vi gått upp klockan 05.30 eftersom vi skulle vara med på en kurs mellan 7 och 10 innan mässan öppnade. För en gångs skull har jag sovit hela natten och vaknade av klockan, hade kunnat sova en stund till...
Vi knatade iväg till mässan och gick till vårt klassrum. Det var inte så mkt folk där så vi började fundera lite och Katarina tog upp papperet igen för att kolla om det var rätt rum. Jodå, det var rätt rum, men inte direkt rätt tid.... vi ska på kurs klockan 7 I KVÄLL tydligen. ;-DD
Igår var vi på en klass med Melissa Frances och jösses vilka härliga papper mm som kommer. Se fram emot att se dom hos InkyWings i vår!! Hur läckra som helst, och absolut vår scandinaviska stil.
På eftermiddagen knatade vi iväg till Disneyland. HURRA!!!
Tror alla våra förväntningar uppfylldes och stämningen där var hur underbar som helst. Rent och fräscht och alla som jobbade var hur ybertrevliga som helst. Dom frågade hur det var och om det var första gången där osv.
Vi kollade på massa fina saker och sen åkte vi lite spännande saker. Några barnvänliga sakta saker och så lyckades vi pricka in värsta jäkla berg-och-dalbanan på slutet. hehe.... jag är inte den som gillar att åka saker direkt, men just sånna brukar kunna vara ok. Den här var på gränsen kan jag säga och jag är förundrad över att jag inte mådde illa på slutet... så jäkla häftig var den. Det gick skitfort i totalt mörker, det enda man såg var massa "stjärnor" (smålampor) som lyste överallt. Det gick runt, och nedför i totalt okontrollerat mönster... jäklar vad vi garvade och skrek.... ;-DDD
Sen har vi åkt rymdskepp - sånt där där stolen i en biosalong rör sig, häftig upplevelse och hyfsat äckligt om du frågar mig. ;-DD Vi har skjutit med Buzz Lightyear och flugit med Peter Pan. ;-) Det blev en massa kort så klart, men det blev mörkt ganska fort så efter 17-tiden så är dom väl inte helt skarpa precis. Inte i början heller för den delen för redan när paraden kom så var den i skuggan och man fick kämpa med ganska högt ISO för att få hyfsat nabba bilder.
Vi kom hem så sent igår så det var ingen idé att blogga då, vi somnade rätt fort för vi var så trötta och så sov jag som sagt hela natten. Snopet att vi kunde haft värsta sovmorgonen idag bara.... om vi inte trott att vi skulle på kurs. ;-DD
Här kommer lite bilder i oordning från Disneyland.
och YES BOX, dagens nördutstyrsel är Mimmi Pigg-öron! ;-D Vi är väl söta- visst?? ;-DD
Vi hade förberett med extra tröja för vi visste att det skulle bli kallt på kvällen, men det var skönt att dra på sig ytterligare en tröja som vi köpte inne på disneyland. Visst är min fiiiiin??? GRÖN och med Tingeling på. ;-) Kanske inte det billigaste, men det står ju disneyland på ialalfall.
(och ja, barnen, jag har nått åt er oxå därifrån....)
Så där! ;-DD
Nu ska vi strax gå ner och äta hotellfrukost.
Vi slängde bara i oss en banan och nån äcklig yoghurt och flingor innan vi gick iväg tidigare. Finns inte så stort utbud av "mat" direkt upplever jag. Tur 7eleven är öppet dygnet runt. Nu kan vi iallafall få en våffla. ;-) Dom är rätt goda.
Vi får se om vi hinner blogga nått mer ikväll, tror inte det, då ska jag prioritera att få upp nått på företagsbloggen eftersom vi är första dagen på CHA-mässan idag och hoppas se MASSOR av skojjiga nyheter!
Föresten, vet ni vem jag såg TRE gånger igår när vi var på vår kurs då??
Jo - TIM HOLTZ.... ;-DDDD *smilar upp till öronen - bara så ni vet* hehe.
Gick förbi rummet där han höll klass på slutet så varje gång vi tittade in såg vi honom...
Idag är planen att ta kort på honom oxå. ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Hittade du inget annat än en våffla på 7eleven? jag har just fått i mig den delikata frukosten på hotellet. ...,-

See you soon. Perhaps around TIM :-)

Och era öron vet jag inte riktigt vad jag ska säga om. Ser väldigt käckt ut:-

Postat av: Carina

Härligt med största mässan, största landet och största nöjesparken.



Jag brukar tänka så här

AM = at morning

PM = past morning



Har för mig att förkortningarna betyder nått helt annat men det struntar jag i....

2010-01-24 @ 19:32:25
URL: http://ormlund.blogg.se/
Postat av: Åsa

..glöm inte att ni ska vara med på som bild bara... :0)

2010-01-24 @ 21:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback