Godmorgon på er!

Somnade som sagt ganska omgående i går.
Vaknade först 12.00 (mitt i natten alltså) Vårt alarm på väckarklockan gick igång... tjohej vad vi blev rädda först innan vi kom på vad det var och hittade var man stängde av skiten! Nu somnar vi aldrig tänkte vi. Jodå, båda somnade fort igen.
Sen vaknade jag exakt 2.22 pip. mitt i natten igen alltså... eller fortfarande. Kroppen var trött och sa att det skulle sovas ett tag till men hjärnan sa att "nejhej du... nog brukar du minsann vara vaken nu". Försökte somna om genom att bara ligga still och vila men det gick inte. Det fick bli en ljudbok. Hade börjat på Mia Törnbloms Så Dumt på planet så jag fortsatte lyssna på den. Himla bra faktiskt. Lyssnade en bra stund och kände sen att jag började bli lite mör så jag försökte sova igen. Gick sådär... tror jag var vaken närmare 3 timmar innan jag lyckades somna igen. Sen ringde telefonen vid 07 nu eftersom vi tänkte äta frukost framåt 8-tiden.
Eller frukost och frukost... vi får väl se vad vi lyckas få för något. Vi ska käka här på hotellet idag så får det bli pannkakor nån annan morgon skulle jag tro. ;-)
Jo, just det... vi har internettillgång här på hotellet... HURRA!!! ;-DD Så det blir väl en del bloggandes skulle jag tro. Måste hitta en egen adapter till strömmen bara, nu har vi lånat en från Katarina så länge.

Kommentarer
Postat av: Kerstin B

Hej Lisa!



Så roligt ni skall ha. Är riktigt avis på er. Tänk om man hade fått följa med. Jag skulle då vara i himmelriket, kanske hade jag svimmat när planet lyfte och landade för jag är så himla höjdrädd. Har ni sett något intressant? Alla nya spellbinders dies som kommer ut tex. Skall då köpa baby diesen sen när dom kommer ut så då vet du det, jag står först på kö. Skulle vilja titta på Tim Holtz i verkligheten, men det får man se i stjärnorna efter.



Ha det gott, sola om du kan, gå och ät lite god mat och drick gott.



Mvh

scrapregnbagslandet

2010-01-21 @ 16:53:29
Postat av: Sara-SaGam

Åh, vad avundsjuk jag blir! Ni är redan på plats. Fattar inte hur jag ska lyckas hålla mig vaken när jag ska och vakna när jag inte ska vakna....



Njut av härliga dagar. Hälsa de andra tjejerna och så syns vi på lördag..eller blir det kanske söndag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback