Mitt i natten

Måste ju bara börja med att berätta att i detta nu (mitt i natten) så plaskar regnet utanför dörren. Och då är det värt att notera att vi bor vid sånna där balkonger som man går in i hotellrummet utifrån. Känns som små lägenheter typ. Då har vi en våning ovanför = tak. Det driver (blåser) säkerligen ganska kraftigt nämligen och hur mkt det regnar vill jag inte ens fundera på. ;-DD
Woops,fick just reda på att klockan är 00.30 här. Borde nog sova. Det kommer ta lite tid det här att skriva så jag kanske får skriva lite mer på detta inlägg i morgon istället... eller om jag gör ett nytt. Har gjort i ordning lite mer foton att visa, men som sagt, orkar nog inte lägga in dom nu, vi borde faktiskt sova.
Vi har haft en heldag på ett shoppingcentra och verkligen tagit fasta på "shop til you drop"... hehe. Hittade massor av fina kläder till väldigt bra priser.
I morgon ska vi gå på shopmässa... hm, undra hur mkt man *egentligen behöver*
Föresten - glömde skriva... säg inget till min man att vi shoppat en hel del... och skulle du råka vara min man och läser det här så kan du glömma att du just läst att vi shoppat... ;-D
Puss älskling. ;-)
Ha det så bra där hemma, lovar att hinna med ett bättre inlägg med foton i morgon och lite mer berättelse om vår utflykt idag oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback