Pyssel!

WOW vad jag är imponerad av mig själv så här långt! ;-D
Jag har gjort 5 LO och en BIA-bok på två dagar. Amazing skulle man kunna kalla det.

*ooooooohhhhh*

Blev faktiskt starkt inspirerad av organisationen och så tänkte jag efter vad jag saknat tidigare och skulle vilja ha mer tillgängligt osv. Svaret blev FÄRG och KLADD. Så då fyllde jag upp min två-vånings trådkorg med div sånna saker så det finns nära till hands och inte i lådor inne i tvättstugan. :-) (som fått bli färg-centrat sedan tidigare) Har ju tvättstugan precis bakom ryggen nämligen.

Jag har dock upptäckt (redan) att jag behöver en avställningsyta för dom lådor jag tar fram och plockar saker ifrån. Som det är nu får jag ställa dom på mina mappar med papper och det är inte bra i längden. Skulle behöva som en låg pidestal eller liknande som har en yta på ca 35x35 cm eller nått. Kruxet är att det helst skall sväva i luften och inte stå på nått ben... sånna finns va? (liksom rymdskepp, gröna gubbar från mars osv) hm!

Håller er på sträckbänken vad det gäller foton ett tag till, det är som sagt inte riktigt upprensat med allt gammalt bröte ännu... *host host*

Blev en fotopromenad idag oxå, om än en kort variant eftersom gubben skulle iväg bara jag blev klar med hästmaten typ. Fick iallafall lite sidensvansar på kornet idag.

Fast det är som AnnaKK skriver, det blir mest "prickar" när man inte har nått super-tele att fota med. Fast så länge man ser att det är fåglar man fotat så borde det ju vara ok?! :-) Har inte direkt nått super-tele på önskelistan faktiskt eftersom det ändå är väldigt sällan man använder det (iallafall jag).

Körde på med ett par 365 foton 2010-utmaningar idag eftersom jag känner att jag har tid och passande bilder. Rätt vad det är kommer en dag då man inte hinner med och då är det bättre att ha nån tillgodo känner jag. :-) Är man så här "gammal" som jag så har man lärt känna sig själv och vet hur man fungerar liksom. På gott och ont! :-)

Usch, skulle bli kallt igen så jag ska se till att pannan hålls varm länge ikväll. Håller värmen på mig själv med en härligt grön virkad schal som jag fått i present av en god vän (tack Ingrid). Passar utmärkt att svepa över axlarna när man går och småhuttrar.


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Vilken FANTASTISK bild på fåglarna!!

Jag gillar blåtonen... kylan känns hela vägen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback