Skapanderesultat...

Tjötar inget mer om kyla nu, säger bara att det fortfarande är kallt som f*n.... *suck*

Blev en riktig innesittardag idag, fick ladda grundligt för att gå ner och packa hästmat kan man ju säga. Annars har dagen avlöpt med massor av pyssel och ett genomtrevligt besök från ett långt land, långt borta. ;-)

Sparkade mig i ändan oxå och hämtade lilla kameran så jag kunde fota lite pyssel. Känns som det var evigheter sedan det visades nått pyssel i den här bloggen... sorry! Men nu är det iallafall dags igen för lite PYSSEL!!!


Det har blivit en liten stack med LO på tre dagar... ;-) Jösses vad jag har rockat loss bland pysselsakerna dom här dagarna. Det har varit efterlängtat kan jag säga. Men så har jag oxå kunnat släppa allt vad jobb heter och BARA varit ledig!! Skööönt.

Gjorde några enkla kort nu på kvällen oxå efter inspiration på div. ställen. Skoj att leka ihop lite småbitar mm till något användbart.

 

Sist men inte minst ska jag göra några nyfikna själar glada... jag tog kort på pysselhörnan när jag ändå höll på att fota där borta... ;-)  Den är fortfarande inte städad från det sista som alltid blir kvar osv, men ni får hålla tillgodo ändå...

Som ni ser så har jag inte så våldsamt stort hörna att husera på, men det går att trycka in ganska många prylar ändå... hehe.

Har precis blivit lovad av maken att få sätta upp lite IKEA-stänger på garderobssidan oxå så jag kan sätta upp mina stansar lite mer åtkomligt. YIPPIE! Väggar är som ni ser en rätt stor bristvara här...

Jaha.... nu är det bara att fortsätta hålla värmen här då så hörs vi förhoppningsvis i morgon igen. ;-)


Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Åh, vad fint du fått det. Det är inte klokt vad mycket som ryms på liten yta. Men kan man bara hitta lite golvyta att stå på och snurra runt så löser sig det mesta. Härligt mycket grejer du har. Skulle du till USA och shoppa sa du ;-)?

Postat av: Ingrid - Inola

Ser man på - pysselhörnan har kommit fram igen! Stort grattis till en mysig och inspirerande arbetsplats! Brrr, vad kallt ni verkar ha där uppe i Dalarna. Vi har ju inte kommit i närheten av -30 grader, även om det varit bra kyligt här också. Och MASSOR med snö har vi fått, ovanligt på våra breddgrader. Fick pulsa i djup snö idag när jag skulle gå till affären. I morgon väntar jobbet igen, ledigheten har varit väldigt skön och avkopplande. Roligt att höra att du gillar "Tony-sjalen"! Kramar från Ingrid

2010-01-06 @ 23:03:29
URL: http://inola.blogg.se/
Postat av: Milo

Wow!!! Snyggt!!!! Mysigt!!!

2010-01-07 @ 10:53:27
URL: http://fruarnalilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback