phew

Har tillbringat mellan två och tre timmar med att gå igenom korten från USA för att försöka välja ut dom jag vill framkalla...

Har en mapp på 847MB med bilder just nu. Skulle tippa på att vi pratar om nån stans mellan 400 och 600 bilder här. GULP! (orkade inte kolla antalet eftersom jag inte fick fram det på en gång) Saken är dock säker att mappen skall gås igenom igen minst en gång.

Får mappa upp bilderna ytterligare sen eftersom vissa behöver redigeras och andra inte. Vissa skall vara små i mängder och andra större i sin egenhet. Planen är ju att scrappa dom, åtminstonde hyfsat många, men knappast 600 bilder... HAHA!

Tror man får scrappa lite teman här för att få ihop det i slutänden oxå. Kan lätt fylla en sida med massa småkort bara på "kändisar" vi såg på mässan tex. ;-)

Så, nu är det bara att välja ut lite kort igen då och vilket århundrade som helst kanske man orkar redigera dom lite oxå så jag kan framkalla dom. Tanken är att börja scrappa dom om 1½ vecka när vi har bokat in pysseltid. Ehhrrr... nån mer än jag som går bet på ekvationen här? ;-D


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Ja, man måste hålla sej sysselsatt så livet inte blir långtråkigt! ;-)

Postat av: Milo

Haha! Då skulle du ju ha lite att göra... ;) Scrappa 600 foton...

Det är av anledningen att jag har ca 40 fotoalbum som jag inte vill göra layouter... jag vill ju göra med alla kort isf... å det går ju inte... Kan ju inte bara ha med senaste korten, eller bara några få... s Skulle göra ett bröllopsalbum... iaf... men inte ens det har blivit av... Hopplöst!



Kram

2010-03-04 @ 10:11:32
URL: http://mlilja.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback